sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

31 faktaa minusta

31 faktaa + 1 valhe.

1. Opiskelen käsityöntekijäksi
2. Nään tarinamaisia unia ja muistan ne aamuisin
3. Haluaisin tehdä omia biisejä
4. Olen aikaansaamaton
5. Minulla ei ole ammattia
6. Olen tupakoinut 10 vuotta
7. En katso kauhuelokuvia!
8. Tykkään laulaa karaokea
9. Olen melkein puolisokea.
10. Minut on pahoinpidelty sairaalakuntoon
11. Olen pistänyt välit poikki parhaaseen ystävääni
12. Rakastan mustaahuumoria
13. En pidä historiasta
14. En voi nukkua, jos huone on liian valosa
15. Olen seurustellut kahden bi-seksuaalin kanssa..
16. ..joilla on ollut keskenään seksisuhde xD
17. Olen ollut "malli" kaksi kerraa, kahdessa eri mallihömpötyksessä
18. Uskon yliluonnolliseen
19. Minulla on aivovaurio
20. Lähimuistini on todella huono.
21. Suvussamme on kaksosia
22. Olen tökännyt saksilla silmääni
23. Inhoan nenääni ja korviani!
24. Pääsin inssni läpi vasta kolmannella
25. Katson piirrettyjä aina kun mahdollista
26. Olen saanut keskenmenon
27. Nukkumaan käydessä, minun pitää olla kosketuksissa Jereen <3
28. Pelaan simssiä
29. Koira on kakkinut selkääni
30. Uskon, että tämä suhde on viimeiseni <3
31. Olen harrastanut parkouria
32. Olen ollut kaksi kertaa suhteessa, jossa mies pahoinpitelee

Löysitkö valheen?
Mitä veikkaat? Pistä kommenttia ;)

2 kommenttia:

  1. 7. (Seitsemän on valehtelijan luku)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väärin :) Hyvä yritys kuitenkin :)
      Vihaan kauhuelokuvia enkä siis katso niitä lainkaan :D

      Poista