sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

31 faktaa minusta VASTAUKSET

31 faktaa + yksi valhe.
Ja vain 1 ainoa henkilö arvasi oikein ja se oli Petri Princess Penna. Ja pakko sanoa, et yllätyin :o


1. Opiskelen käsityöntekijäksi
-Kyllä. Opikelen Sampossa käsityöntekijäksi ja suuntaudun koruihin.

2. Nään tarinamaisia unia ja muistan ne aamuisin
-Kyllä. Joskus tuntuis jopa, et niistä sais tehtyä siistejä lyhytelokuvia.

3. Haluaisin tehdä omia biisejä
-Kyllä, olen pari jopa alottanutkin, mutta ne on jäänyt vaiheeseen

4. Olen aikaansaamaton
-Kyllä. Mitä vaan teen, niin kiinnostus lopahtaa tai tulee parempaa tekemistä..

5. Minulla ei ole ammattia
-Kyllä, minulla ei ole ammattia, koska opettaja käski minun lopettaa koulun.

6. Olen tupakoinut 10 vuotta
-Kyllä.. ja ihan järkyttävää.. :o

7. En katso kauhuelokuvia!
-Kyllä. Vihaan kauhuelokuvia. Saan painajaisia ja olen säikky.

8. Tykkään laulaa karaokea
-Kyllä.

9. Olen melkein puolisokea.
-Kyllä. Toinen silmäni on "laiska silmä" Ja näen sillä kaiken sumeasti.. 

10. Minut on pahoinpidelty sairaalakuntoon
-Kyllä. Olin väärässä paikassa väärään aikaan.

11. Olen pistänyt välit poikki parhaaseen ystävääni
-Kyllä, en halunnut kaveeraata ihmisen kanssa, joka ei välitä ja puhuu pahaa

12. Rakastan mustaahuumoria

-Kyllä. Huumorini on varsin eriskummallinen

13. En pidä historiasta
-EI. Pidän historiaa.. ja rakastan kaikkea Henrikiä, Arthuria jne. liittyvää :3 

14. En voi nukkua, jos huone on liian valosa
-Kyllä. Liian valosassa ei saa kunnon unia

15. Olen seurustellut kahden bi-seksuaalin kanssa..

-Kyllä.. ikävä kyllä.. 

16. ..joilla on ollut keskenään seksisuhde xD
-Kyllä. Olen nähnyt heidän seksiviestinsä, enkä voinu aluks ees kuvitella todeks. :D

17. Olen ollut "malli" kaksi kerraa, kahdessa eri mallihömpötyksessä
-Kyllä. Listoilla pysyin pari vuotta, kunnes vaan katosin mystisesti sieltä, kun en vastannut sähköpostiviestiin ajoissa.. :D

18. Uskon yliluonnolliseen
-Kyllä.

19. Minulla on aivovaurio
-Kyllä. Se on tullut vauvana, kun olin menehtyä kätkytkuolemaan. Myöskin minulla on toinen aivovaurio epäilys, joka on tullut pahoinpitelyn seurauksena.

20. Lähimuistini on todella huono.
Kyllä. Se johtunisi otsalohon vauriosta tai jos sittenkin miulla onkin varhais dementtia

21. Suvussamme on kaksosia
-Kyllä. Tätini ovat kaksoset ja itsellä oli keskenmennyt mahollinen kaksoisraskaus

22. Olen tökännyt saksilla silmääni
-Kyllä. Jouluna avasin paketin narua ja sakset lipes silmään. Siis silmämunaan!  Silmässä oli monta viikkoa sen jälkeen LOMMO. Oikeesti siis pieni lommo ja sen näki selvästi! sekä verenpurkautuma.

23. Inhoan nenääni ja korviani!
-Kyllä. Nenä on ko possun ja korvat on ko norsun....

24. Pääsin inssni läpi vasta kolmannella
-Kyllä. Kaksi ekaa kertaa miulla oli pitäjänä huumorintajuton vakava ja pelottava äijä. stressasin kauheesti ja tein virheitä, ko pelotti. Kolmannella kerralla sain Ari Aron pitäjäksi. Juteltiin ja kuunneltiin radiota (mitä ei saanut edellisissä edes avasta) Ja kun inssi oli ohi niin Aro ihmetteli, miksen ollut päässy jo ensimmäisellä läpi, koska ajoin mahdottoman hyvin.  Teoria meni onneks ekal läpi :D

25. Katson piirrettyjä aina kun mahdollista
-Kyllä. Piirretyt on vaan parasta

26. Olen saanut keskenmenon
-Kyllä. ÄLLÖVAARA! Kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno. Ja selvisi samalla, että menehtynyt sikiö majaili sisälläni VIISI VIIKKOA. Kätilö ihmetteli, miksi kroppani ei ollut poistanut sikiötä luonnollisesti, niin kuin yleensä keskenmenossa käy (alkaa kuukautiset) Jouduimme tekemään kaavinnan muutama päivä sen jälkeen, koska luonnollista poistumista ei vaan tapahtunut.

27. Nukkumaan käydessä, minun pitää olla kosketuksissa Jereen <3
Kyllä kyllä kyllä <3 Yleensä se on jalka tai olkapää tai pylly tai selkä tai käsi tai...

28. Pelaan simssiä
-Kyllä. Olen koukussa, mutta en onneks enää pahasti. 1-3 kertaa viikossa kerkeää pelata pojan  ja oman nukkumaan menojen välissä :D

29. Koira on kakkinut selkääni
-Kyllä. Kävelytin omaa koiraani Ramboa sekä tätieni koiria Rockyä (R.I.P.) ja Teddyä. Teddy oli tuolloin vielä kauheas arka koira ja jouduin nostamaan sen kainalooni, kun ohitimme jonkun koiranulkoiluttajan. Teddy oli sitten päästänyt pelkolirukakat alaselkääni... Njami.

30. Uskon, että tämä suhde on viimeiseni <3
-Kyllä. Tämä suhde on tasapainoinen ja koska suhteen alussa oli suuret riidat, niin nyt ei riidellä enää ollenkaan. Jere on aivan mahtava kumppani <3 Ja tiien et tää suhde on se, joka vie alttarille asti. Kunhan vaan tullaan yhteisymmärrykseen miun tulevasta sukunimestä. :D 💑

31. Olen harrastanut parkouria
-Kyllä. Parkourasin sillosen kaverin Joonan ja "pikkuveljeni" Ipen kanssa. He opetti miulle perus asiat ja olihan se pomppimine ja hyppimine kivaa..

32. Olen ollut kaksi kertaa suhteessa, jossa mies pahoinpitelee
-Kyllä.. Toinen oli mustasukkainen jopa omasta siskostaan, sitä tuli lennettyä seinille. Ja toinen kävi  aina kurkkuun kiinni. Onneks sitä tajus lähteä suhteesta pois.

✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬✫✭✰✬

Oon välillä miettiny, et miks oon osannu valita huonot miehet ennen. Joko ne on ollu alkoholisteja tai väkivaltasia. Jere on vaa paljo enemmä.. Jere ei juo alkoholia ollenkaan eikä käyttäydy yhtään uhkaavasti miuta kohtaan, ees sillo ko oli se isokin riita.

Oon mie vaan nyt niin onnellinen 😍
ㄨ໐ㄨ໐ ෆℹяκ🇦


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti